سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نور


ساعت 3:29 عصر شنبه 88/1/8

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد


¤ نویسنده: حسین

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
0
:: بازدید دیروز ::
2
:: کل بازدیدها ::
93451

:: درباره من ::

نور


:: لینک به وبلاگ ::

نور

:: آرشیو ::

دی 1387
آذر 1387
بهمن 1387
فروردین 88

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

یادداشتها و برداشتها
نور
هدیه
سودابه
ابن یاسین
عشق صورتی
کوهنوردی
تسنیم
پرواز
تنها ستاره ام توی آسمون ....
پرسش مهر 9
قلم من توتم من است . . .
منتظران دل شکسته
اندیشمک - AnDiShMaK
دانشجو
من همان بهار عاشق ، یعنی پاییـــــــــــــــــزم
چشمای خیس من
گمگشته

:: لوگوی دوستان من::





































::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::